I Nha trang!

Halloj, nickosten har!
Kom till Nha trang for 3 timmar sen typ, klockan ar nu 9 pa morgonen! Bussresan gick bra, har kunnat sova hela natten typ och det hander inte ofta nar vi har akt nattbuss! Viggan daremot sov lite samre, iaf nu ar vi nha trang har kakat frukost och ska snart lamna in lite klader pa tvattning. Haller tummarna att dom inte bli gula som forra gangen haha
Till de viktigaste, som ni vet sa har min kamera gatt sonder. Sa efter frukosten nu sa gick vi till en elektronik affar och kollade pa lite kamror. Fanns bara svarta framme, sen nar jag fragade om de hade nagon mer farg sa tog expediten fram en rosa! Det var odet och kameran blev min! Sa nu har jag en kamera, overlycklig tjej! 800 kr fick jag ge for den ocksa, helt okeeeej! :DDDD
Idag blir det sol och bad, och de har vi verkligen langtat efter! ne nu ska jag upp och ladda kameran!
puss och hej! <3



En san har blev de :DDD

Kommentarer
Postat av: Pappa Börje..........

Hej!Gött att du hittade en ny kamra,i morron är det den stora dagen Nickolina,Ha det bra nu sola och bada,sköt om er kramar..........

2011-11-30 @ 06:45:14
Postat av: Pappa Börje....

Hej! Grattis på 20-ÅRSDAGEN Nickolina, Hoppas du får en underbar dag,Många Många Kramar från farsan!ps. jag ringer i kväll....

2011-12-01 @ 06:39:43
Postat av: Nickolina

Ja de vả jatte skont, ả hủ glad som helst :DD Tack sa jatte jatte mkt pappa :D du ả baaaast!! <33

2011-12-01 @ 09:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0