what to dooooo?

halloj! Nickolina den rastlosa sjalen har!
Viggan ar ute och dyker och jag ar pa hotellet, ar inte sa fint vader idag och var inte igar heller for den delen! Sa jag har typ inget att gora haha , har gatt en runda, last och last! Var dessutom nere pa stranden och sag da att vattnet hade blvit jatte hogt och vagorna var uppe vid sandstrandens kant.sa hade anda inte kunnat sola, haha far trosta mig med de xD
Just de ja, de har askat ett antal ganger har ocksa, tror det var igar natt som de va som varst, holl nastan pa o skita ner mig! trodde verkligen att det skulle sla ner! fyyyyy vad jag hatar aska! 
Det jag skulle komm till nu var att i forrgar sa va jag ute pa en rundtur runt on, ganska trevligt faktiskt! Fick se en buddha staty,ett vattenfall,nagra andra coola stayer, en ap show! Fick ha en apa pa axeln det ar inte vardag! Det var aven en mumie med ray ban inblandad och ett pat stenar som var formade som konsorgan! xD
Blev aven en shoppingrunda i nathon town, fyndade 7 kladesplagg for ca 220 kr, inte aligt de ;D

En lite rolig grej som hande pavagen hem var att en bil korde fobi med ett flak och pa detta flak stod en livs levnde elefant! Med endast vaggar pa sidorna som skydd! inget galler eller natt!!! Blev helt chockad och var tvungen att kolla engang till!!!

BTW, Viggan och jag har redan tagit av naglarna, borjade bli bubblor o grejer under! sa jag ryckte av mina igar och viggan gick och tog bort sina! Bra kavlle, eller inte......

Ne nu ska jag hoppa i duschen snart och lasa lite sen kommer viggan hem och da blir det nog lite partaj ikvall! Forresten sa har jag fatt hela 9 myggbett under denna tiden jag har skrivit, man maste bara alska livet! XD





Fin vaaa?



PUSSSSSSSSSAR NICKOSTEN!

Kommentarer
Postat av: Mamma //susse

Oj det var ingen söt gubbe på bilden...Mysigt med en apa på axlen..Var glad att det inte var nikita för hon är tung nu din bäbis...Hoppas allt bara är bra saknar dej så jätte mycket...Var rädda om er kram mamma

2011-10-27 @ 20:51:39
Postat av: Nickolina

neh du de ar jag valdigt glad over, hade vrait en mosad nickolina da xD allt ar kanon, hoppas de ar de med er ocksa! pussssar

2011-10-28 @ 08:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0