pippi levererar

Nu har vi varit i Phi Phi i tre dagar och vi kan nog bada saga att det ar dags och lamna denna vackra och stammningsfyllda o och fara till Phuket. For det ar precis det vi ska gora imorgon. :)
Det borjade med att vi kom till phi phi runt 10, hittade ett boende for en lagom peng. Det trakiga samt jobbiga ar att det ar en byggarbetsplats pa andra sidan "vagen" vilket vacker en sa tidigt med mindre trevliga ljud. En liten rolig sak som hande igar var att de stangde av cirka 100 meter av gatan for att de skulle ta ner kokosnotter. Det smallde bra pa taket och i traden. Han gick pa taket sa hela taket gungade, det var laskigt. 
Nu ska jag forsoka folja traden i inlagget, haha :) 
Vi gjorde oss i ordning for stranden och pa hall kan vi bada intyga att det var det vackraste pa lange. Dock ju narmre vi kom sa var vi inte sa sakra langre. Det var precis som om det var skitigt i vattenbrynet och lang grunt var det ocksa. Kan saga att det var varre an Flaten, ni som har varit dar vet precis vad jag menar. 
Vet inte om vi namnt att jag och nickolina har en tavling. Inte mot varandra utan mer for skojs skull. Vi raknar alla snygga killar vi ser, nickolina ar uppe 114 och jag ligger lite efter pa 74. Det ar riktigt roligt! :D haha :)
Som jag namnde innan sa aker vi till Phuket imorgon och vi hoppas pa massa shopping! :D 

Det marks ju aven att jag och nickolina "lever med varandra", jag har ont i halsen och nicko oxa samt att vi bada har ont i hela kroppen. jippi! Vi har forsokt ata mycket vitlok i maten ;)

En rolig sak som hande igar nar vi var ute pa en bar var att vi sag tva killar som vi har sett tva ganger innan och det inte i Phi Phi. Utan vi har sett dem i Malaysia-Kecil, Thailand-Bankok och nu i Phi Phi. Visst ar det sjukt? Att det ens hander :P

Njut av bilderna, blev inte sa manga eftersom James, en kille fran england "rakade" radera alla mina bilder eftersom han inte forstod vad det stod. Bra irriterade blev jag!! Men men , sa ar det ibland :)




Den har fina vannen rakade viggan plocka upp i sanden xDD






Sjukt god mat, blivit vart favvis stalle!



Viggan blev riktigt fuckad! Fick dricka mer an halva leken xD



Gott med buckets! :DD









Snygga tander.....



Har var det da vi sag en av de killarna som vi sett innan!










Fireshow!





Snart fyra i rad viggelito ;D



Har varldens storsta finne eller har blivit ett sar nu, heeeeemskt ar de! den storsta jag nagonsin sett. Det ar da man doljer dem sa har haha


PUSSSAR ASIENOSTARNA :D


Kommentarer
Postat av: Mamma //susse

Saknar er jätte o alla hälsar..<3

2011-11-07 @ 14:10:48
Postat av: Pappa Börje..........

Vad solbrända ni är,du ska ta rakvatten på finnen så torka den ut det är bra,

Alla hälsar till dej, saknar det mycket. ps. va rädda om er...........

2011-11-08 @ 07:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0