Cambodia tomorrow :)

Idag ar det farsdag, tro inte att vi har glomt er, Borje och Bengt. BAMSEKRAMAR till er :)
Antligen ar det mandag imorgon, antligen ska vi lamna Phuket, trakigt dock och lamna Thailand. Men som sagt, Kambodja ska bli grymt haftigt.
Vet inte riktigt vad vi forvantades av Phuket. Nickolina tyckte om det har nar vi kom, men det gjorde inte jag. Jag kunde inte riktigt satta fingret pa vad det var.
Nickolina har dock andrat sig lite. Vi kom fram till att det ar for mycket svenskar har. Vi blev otroligt chockade over att det var sa mycket vasterlanska man som ar har med thailanska kvinnor och man. Det gor faktiskt lite ont i en att se. Det vi blev aven valdigt chockade att det ar sa mycket homosexuella man har, vi har inget emot det bara ovant och se. 
Iborjan av var fard i thailand tyckte vi det var otroligt skont att bara se vasterlaningar. Nu har det blivit for mycket utav det goda.
Tex, Vi var pa en Night Market igar i Phuket Town vart vi an gick horde vi svenska roster, valdigt jobbigt. Det kanns som om man ar hemma i Sverige, varfor aker man utomlands liksom? haha :P Tur vi aker till Kambodja imorgon for har stannade vi alldeles for lange.
Nu har vi varit har mer an halva tiden och det var dags och skicka hem alla grejer som vi har kopt. Viktoria skickar hem 6 kilo och Nickolina 16 kilo! En liten parantes ar ju att Nickolina har 1 bath kvar vilket ar 0,20 kr! Det ar komiskt :) Tur det kommer mer pengar in pa kontot imorgon ;)


snyggast i stan skulle jag vilja pasta!

Hittade nagra fina hundskalar pa vagen och tyckte de passade som hatt ;)

flummet ar patagligt och dar sitter vi med fina klistermarken precis som om vi ar pa skolresa :P

Nickolina hittade lite vanner pa vagen! Ni vill inte se dem inzomade ;)

finaste kylskapet vi sett :P

Fina regler som inte ens personaler fojlde!

Banglaroad



nickolina goes tant ;)

sjukt javla snygg!

happy new year, antingen tidigt eller sent nyar? haha

Gott att jag kopte dem, dagens klipp!! :D



Tanka sig att harrys finns har i Phuket ;D

ser ni hjartat? :D

Sjuklingen viktorias lilla horna. Kan ju tro att jag fatt en manlig forkylning ;)







nawww :)

Man kan ju inte alltid vara glad ;)













har har vi den fina flaggan med massor utav fina farger!



En febrig muslim? haha

glad och pigg tjej? ;)

Fina backar de har har i Phuket!

Nickolina som trodde det var fruktdrinkstand (pa langt hall), Offerplats var det visst ;)



Grashoppa eller kackerlacka ar val aldrig fel ;)

Bulle med kott i alla dess farger och former, mums!


Vi bada dog lite nar vi sag detta.


fint med mogliga skor ;)

Te is the shit for tva sjuklingar, vi blev stammisar :)

Pussar asienostarna <3

Kommentarer
Postat av: fanny strålis

hahahaha en febrig muslim, ni är ju för roliga! ni ser ut att ha det bra! :)

2011-11-13 @ 12:16:14
Postat av: Mamma //susse

vad ni få se mycket -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------va ni få se mycket jag skriver på mammas data för min är på lagning ni har kul ser jag tänk om man kunde få komma dit jag får väl lita på bingolotto ja då kommer jag många kramar mormor saknar dej flicka lilla puss puss-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2011-11-13 @ 15:36:42
Postat av: Mamma //susse

Hej på er ostarna..Fint inlägg av mor-mor va?..Fniss...Skönt med ett nytt land för er spännande att få se :).Åh ännu roligar för oss när vi får se bilder o inägg som kommer!:). Tänker på dej/er mycket <3<3<3..Kram mamma/ susse

2011-11-14 @ 22:47:21
Postat av: Pappa Börje....

Tack Nickolina,Hoppas resan gick bra till kambodja och att ni mår lite bättre,tusen kramar,saknar dej mycket hjärtat......

2011-11-15 @ 06:49:27
Postat av: Nickolina

hahaha, ja de va mkt fint mamma XD lita val manga strack kanske XD allt ar kanonens i kambodja och vi trivs :D haha eller hur fanny, snygg muysse va ? haha XD vi mar bra nu :D kramar

2011-11-15 @ 13:03:02
Postat av: Ewelina

HAHAHHAH xD harrys på andra sidan jorden liksom de är ju bra sjukt xD och shit vad hungrig jag blev när jag såg gräshopperna ... kankse inte riktigt ! Pusspuss på er <3

2011-11-16 @ 20:48:45
Postat av: Rebecca

Va bra de ser ut ni har det! Förresten känner jag han som har tatueringsstudion med motorcyklen utanför! haha:D Haaaaaave fun ostarna! Haha puss och kram skumbanan!

2011-11-18 @ 22:05:57
Postat av: Nickolina

de har vi :DD neeeh fan va coolt! vem ar de? :DD den ar saaaaa grymt snygg! :DDD pussssssss pa dig min stjart <3

2011-11-20 @ 12:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0