dykarcertifikat, CHECK!

viggan som skriver :) g
ar knappt beskriva i ord men jag klarade bade provet och alla skills/tester som man ska gora i vattnet.
De strommarna och den daliga sikten sa var det helt otroligt att jag klarade det :P som joe min instruktor sa: kan du dyka nu i dessa forhallanden, sa kan du dyka!
Det var till och med sa att joe som har varit och dykt har pa Koh Samui i fyra manader att hon aldrig varit med om de strommarna. Sa typiskt mig och just vara har just nu da xD
Detta var sannerligen inte mitt sista dyk for jag vill kunna se battre, nu sag vi knappt 10 meter framfor oss xD :P
Sa snart far ni mamma och pappa ett brev hemskickat med mitt certifykat, sa var radda om det ;)
nu ar jag och nickolina snart festfixade sa ikvall ska det firas :):)
bilder pa mig i vattnet finns pa facebook annars kommer det inom nagra dagar har pa bloggen. Den som vantar pa natt gott... haha :)
sa puss och hej for denna gangen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0