ensamma pa en ode o (typ)

viggan som skriver :)
ja da sitter vi pa ett internetcafe som ar as drygt! men det ar gutt med internet, frihetskansla haha :)
alla volleyboll brudar, just nu spelas laten waka waka, jag tanker pa er! vad jag fattat sa har ni match i helgen, sa kor hart!! :D:D

Just nu ar vi pa Koh Lipe, kanns lite overkligt, kanns inte riktigt som thailand. men vattnet ar blatt :)
idag kande bade jag och nickolina hur kandisar hade det, nastan iaf.
vi lag pa stranden, dar vi for ovrigt lag sjala (!) och det kom en man pa cirka 30 ar sa dar lite smygande fram. och han borjar ta kort pa oss utan att vi varken vet eller vill for den delen!
Nickolina sager: stop it! och han fortsatter.
Da sager jag: Stop it, it's not okej! och tar upp handen som om jag vore en polismastare xD 
Da fattar han nog lite och borjar iaf ga darifran! assa det ar verkligen inte okej! javla ackel rent ut sagt!!

men annars har inte vadret varit sa bra har, det borjade blasa som rackn vid 12 snaret, sa vi gick hemat och som vi trodde, det borjade osa ner xD
och det kanns att det ar lagsasong har, nastintill inga turister, de ser vi bara pa kvallen. Pa dagarna vet vi inte vad de gor :P Vi hade aven kollat upp lite stallen vi kunde bo pa innan. Nar vi val kommer fram visar det sig att de ar stangda p.ga lagsasong :P lite lajt. men vi har hittat en bungalow som vi verkligen trivs i :D

saknar er dar hemma, men ska jag vara arlig ar det VALDIGT skont och vara ifran varnamo.
jag tror ni alla forstar vad jag menar :):) puss , kram och nyp i era stjartar ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma //susse

Hej på er kändisar!!...:).Bra att du agera som en polismästare viggan det kan du sätt dom på plats bara det känns tryggt för oss här hemma!!..Här är det tomt utan er och det har varit minus grader i natt så passa på åhh njut av sanden o havet o värmen ni 2 ostisar...Kram o va rädda om er <3

2011-10-08 @ 15:03:00
Postat av: Pappa Börje.....

Hej! bra att ni stå på er tjejer,ps. sköt om kram.....

2011-10-10 @ 12:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0