klarade provet med 1 procent!

Viggosten som skriver :)
idag har jag varit i en pool och harjat med massa slangar och grejer! Det var en haftig upplevelse att dyka ma jag saga och jag angrar inte en sekund att jag borjade :)
Borjade med att aka till en privat pool med min instruktor Joe, en tjej for ovrig, sjukt gott!

Dar larde jag mig att satta ihop alla grejer sjalv vilket inte gick sa bra i borjan, men ovning ger fardighet :) sen var det och hoppa i, de forsta andetagen med gas och utan googels var laskigt, men som sagt, man vanjer sig och nu har jag nastintill inga problem med det :P
Gjorde aven mitt prov idag oxa.. Skont att jag har tur ibland alltsa. Man var tvungen att ha 75 procent, och jag fick 76! trodde knappt henne nar hon sa det eftersom jag tyckte det gick sa daligt. Men ack sa fel jag hade , och tacka gudarna for det haha!

Imorgon bar det ut i havet, ska bli spannande! Samt en sjuk lang dag, de hamtar upp mig kl.7 och kommer hem kanske runt 18-19 :D sa nu rycker allt solkramen pa efter att ha fatt en fin bonnabranna efter wetsuiten, kommer inte pa det svenska namnet :P blir ju lite skadad nu nar hela kursen ar pa engelska! :O :D men det har gatt hyffsat bra an sa lange :)

nu ska jag forsoka sova, hoppas allt ar bra med er dar hemma :):)
puss och kram viggan :)
p.s, det var birkenstock skor som jag kopte erik, tankte pa dig da ;)

Kommentarer
Postat av: Anna Karin

:) :) Gutt Viktoria! Nu är du där snart vid målet. Som du har längtat till. Kram och puss/ Mamma

2011-10-25 @ 19:08:53
Postat av: Lena

Du e la duktig tjejen!Jag följer dig med spänning.Kramar/ Lena

2011-10-26 @ 10:41:35
Postat av: manda :)

Coolt! njut nu...lite svårt å dyka i Altosta ;)

2011-10-26 @ 12:57:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0