Six days in Bangkok!

haaarligt, sex dagar i bangkok och det har varit kanonens!! :D
har har det varit en himlans massa shopping, forst pa MKB, jattestort shoppingcenter och det var as nice.
viktoria har borjat lara sig hur man ska pruta, nickolina ar en bra larare ;) haha :)

Pa kvallen dar sa tatuerade vi oss. :) nickolina gjorde tva texter, en pa sidan av handen och texten ar Nikita, och den andra pa insidan av foten, Forever young. Jattefina blev dem :) Jag ska inte stoppa det under stolen sa jag viktoria gjorde oxa en. En mikrofin i gammaldags stil med lite noter runt omkring, den sitter nu precis underarmhalan :) Vi bada ar hur nojda som helst :):)

Vi har aven varit pa The Floating Market, det ar som det later, en flytande marknad. Vi satt i en bat och akte runt till olika marknads-stand, vi fick smaka kokosnotssocker, det var faktiskt gott. Valdigt intressant och lite udda men lite for turistigt for oss. Vi fick aven se hur vattnet, oversvamningen paverkat utkanten av Bangkok. For det var langre an vi trodde till den Flytande marknaden, hela tio mil faktiskt.

Det blev aven lite festande, buckets var billigt och gott ;) Traffat lite roligt folk ocksa, vi har kommit underfund med att alla ar fran kanada eller israel. lite ovantat ja, for i malaysia var alla fran australien :P Kan ju saga att vi har gjort en lite crazy thing, smakat grashoppa :O :D haha :P
Vi kom ju inte hem sa jatte tidigt direkt, halv fem for att vara exakt.. :)

sa vi laddade for thaiboxning hela dagen, vilket var vart vartenda krona. Det var latt det basta nickolina gjort hittils! Vet inte hur manga ganger vi sa det, men det var det sjukaste pa lange! :D
Det var riktigt roligt for det var ingen turistgrej som vi hamnat pa innan hela tiden utan det var en inhemsk grej. Det var roligt ocksa eftersom pubilken var i extas och skrek eftersom de budade pa vem som skulle vinna. De trycket dar inne nar den basta matchen var var da sannerligen inte att leka med :D

Vi fick inte nog av festandet eller bakfyllan sa vi festade den kvallen oxa ;D haha :) vi kom ju inte hem tidigare den kvallen direkt, halv 7 denna gang xD :D men roligt var det som tusan!! :D

Vi har ju aven kommit pa att de alskar Lady Gaga eftersom hennes latar spelas pa repeat :P
Igar blev det den ultimata chill kvallen med chips och Band Of Brothers. Kunde ju inte titta pa Thai-TV direkt.. haha :)
Om nagra timmar ska vi med en buss som ska ta oss til Koh Samui och da ar vi framme lordag formiddag nagongang. Jag viktoria tycker det ska bli hur skont som helst, ligga lite i skuggan och bara ta det lungt. Men nickolina som ar lite mer rastlos skulle kunnat stanna i Bangkok lite langre :P
Dar hoppas jag att jag ska ta dykarset!!!!! Eftersom de inte har nagra bankomater pa oarna sa vill det till att man tar ut ratt summa pengar innan, sa det hoppas jag att jag har gjort nu, annars far jag vanta lite till..



Javligt glad chey!!



Att aka tuk tuk var hur roligt som helst! alska nalle puh! xD


Den ar till dig farmor!


PARADISE!!


Applet faller inte langt fran tradet, eller hur Erik?!




Nojda tjejoooor!




Whohoho tatuerade oss!




Sjukt nojd ar vad Nickolina ar!!




Floating market!



Har ser man att det ar mer vatten an vanligt!




Peppisch!


Att posa utanfor ett tempel borja bli ganska vanligt nu xD






fint ora vaaaa? haha 





Kokos sockret!








de regnade lite!







Saaaa sjukt, regnade typ en halvtimma och de hann bli sa har mycket vatten! dock rann de bort senare som tur var!



Den har ar till dig Amanda!



Nickolina failar!



att ata grashoppa! krispigt och kryddigt!









Buckets <3



Mkt for pengarna? kostade ju dock bara tva kronor men vi blev lite ledsna i ogat!









FOOOOLKET!



i och med att de var sa lite sa blev de ju endel pasar!



Nickolinas snygging!!!!!!



sjukt vilka muskelberg dom var!!



partyyyyy!









PUSSSSSSSSAR ASIENOSTARNA!




Kommentarer
Postat av: manda :)

TACK för bilderna ! :D de har jag längtat efter ;) hahaha

åh , fuskisar! MKB är ju underbart och man är shopping galen! jag hoppas ni har åkt tukk tukk? :D

viggan jag har med turkosa naglar nu, inte alls så att vi har samma smak ;)

2011-10-21 @ 08:23:42
Postat av: Dahlen

Alltså åh kvinnor jag saknar er! Jävlar i mig vad kul ni verkar ha, njut förihelvete :D

Jättefina tatuieringar du gjort, verkligen :D

Men jag undrar...när ska man få se Viggans tatuering, den vill man ju också se!



Ha det så fint nu bruuuudar!

<3

2011-10-21 @ 10:49:11
Postat av: Anna Karin

Vad ni är duktiga som tar så många kort. Ni verkar inte ha långtråkigt i alla fall. //mamma

2011-10-21 @ 12:53:07
Postat av: Mamma //susse

Hej Ostarna!!..Ni verkar verkligen ha det gott är rätt avis på detta menmen alltid kul att läsa o få se hur ni har det, här hemma var det -4 grader i natt så njut. Hoppas pengarna räcker till!! för allt shoppande. Alla hälsar till er..kram <3

2011-10-21 @ 15:05:17
Postat av: nickolina

heeeej mami!!

vi har de kanon! :D haha du det ar pa gransen xD finns otroligt mkt att shoppa haha de gillar vi!! halsa tillbaka . pussssssar <3

2011-10-22 @ 16:00:48
Postat av: viktoria

manda: haha, klart vi aker tukk tukk, sa javla roligt ju :D:D en del kor ju som idioter xD hahah, hur stor ar chansen ?:P men jag tankte faktiskt pa dig nar jag gjorde dem ;)

Fanny: den kommer, glomde lagga upp den :P

mamma: jaa och anda ar det inte alla ;)

susse: klart pengarna racker, vi prutar ju ;) haha

2011-10-22 @ 16:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0