stranden hela dagen!!

halloj nickosten har!
I gar kom vi till Ko samui efter en laaaaaang och lite kaotiskt bussfard, allt borjade med att de slussade oss till fel buss i Bangkok sa nar vi val hoppat pa bussen sa var det bara att byta! sedan vantade vi ca 1 timme pa att VAR buss skulle komma! och det gjorde den tillslut, vi skulle akt fran bangkok vad 6 pa kvallen, men lamnade staden vi kanske kvart i 8. Bra sura var vi bada tva haha dock hande en liten rolig sak, vi sag kungen!!! helt plotligt sparrades vagen av med massa poliser och det komma jatte manga bilar och i en va dem sa astt kungen! lite coooolt faktiskt!
Vi akte buss till typ 7 pa morgonen och sen blev vi avslappta pa en rast plats och vantade annu kanske i 40 min tills en minibuss korde oss till farjam och nar vi val kom dit tankte jag-
Jaaaaaa fy fan va gott och vara framme och skont att vi inte blivit lurade!! MEN NEJ, vi var ju inte ens ratt farjplats visade sig for efter en halv timma kommer en buss och hamtar upp oss och vi aker lite drygt i 40 min sen hoppa vi pa en farja till ko samui! vi kom hit vid elva tiden pa formiddagen igar! och efter det var det mat som gallde hade inte atit pa typ 22 timmar hehe XD sen blev det chill resten av kvallen och ga runt och kolla laget!
Viggan har borjat ta sitt dykarecertifikat, borjade idag och ska halla pa i 2 dagar till sa det blir lite ensamt for mig nu!
Har legat pa stranden hela dagen idag, gjorde den mest pinsamma grej innan, skulle ga i och bada och vagorna var as hoga!!!!
efter jag vart i ett tag och mot all formodan inte fatt en enda nedragning av en vag sa ar det just det som hander nar jag ska upp, det kommer minst 10 st vagor som slar ner mig och min bikini typ hanger nastan nere vid naveln och jag far kallsup pa kallsup!
salt vatten ar ju sa gottttt -.- 
jag ser val ut som en liten drunkande hund dar i vattnet, de roliga ar ju ocksa att jag nastan spolas upp pa land!! bra pinsamt! men men kan ju hoppas att ingen sag mig haha XD


Nu ska jag ga och forsoka hitta lite vatten och kopa, har gatt in ett par stycken butiker dar det inte funnits nagot pga oversvammningarna sa har inte lasten natt fram! men vi haller tummarna! :DDD


Pussssssssar Nickosten! :DD

Kommentarer
Postat av: Pappa Börje.........

Tack för att du ringde Nickolina det va skönt att höra din röst,massage skulle man behöva det låter gött,sköt om dej nu, vi saknar dej mycket gumman.Kram..............

2011-10-24 @ 11:11:11
Postat av: Mamma //susse

Oj vilken upplevele i vågorna vi pratade om det fanny o jag så fick vi oss ett gott skratt..Vi såg dej framför oss..:D.Ja det var ju tur att ni kom fram rätt till slut phu..:).Hoppas att vi fått tag på vatten...Gratta viggosten.Saknar dej jätte<3<3<3.

2011-10-25 @ 20:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0